De hoofdfoto van Rene Schuurmans

Gage vanaf € 3.250,00

Duur 1 x 30/40 minuten
Geluid Incl. A/M set
Genre Nederlandstalig

Rene Schuurmans

Je hebt partyhits en partyhits!!! René Schuurmans heeft er al veel op zijn naam staan. Hits als ‘Hela Ho’, ‘Handen in de lucht’, ‘Laat de zon in je hart’ ,‘Is het leven niet mooi’  en'Als het weekend is'zijn enkele van ‘de echte hits van het volk’ die afkomstig zijn van de sympathieke Brabantse zanger. Veel van zijn repertoire wordt werkelijk grijs gedraaid op regionale zenders, in de horeca en DJ’s op evenementen wat de enorme populariteit van zijn liedjes in het land onderschrijft.

Met de release op 3 mei van zijn gloednieuwe single 'De Avond Van Mijn Leven' keert Rene Schuurmans na 4 jaar terug bij platenmaatschappij Berk Music. 'Ik ben blij dat ik een nieuw platencontract heb getekend bij de maatschappij waar het voor mij, met hits als o.a. 'Laat De Zon In Je Hart' en 'Als Ik Haar Zie', negen jaar geleden allemaal is begonnen. Als artiest ben ik rijper geworden en ook de maatschappij heeft zich de afgelopen jaren enorm ontwikkeld. Samen gaan we er tegen aan en toewerken naar mijn 10 jarig artiestenjubileum volgend jaar', aldus Rene Schuurmans. Adrie van den Berk van Berk Music laat verheugd weten: 'De verloren zoon is terug!'

Met zijn laatste album 'Lach & Geniet' stond Rene Schuurmans maar liefst 24 weken in de Album Top 100. Van het album werden 6 succesvolle singles uitgebracht waarvan de power ballade 'We Leven Onze Droom' de laatste was. Nu dus de eerste single van een 'nieuw' avontuur, 'De Avond Van Mijn Leven', een zomerse en gezellige foxtrot die we ongetwijfeld weer veel gaan horen.

In 2011 trad Rene Schuurmans al eens op tijdens Toppers in Concert, het grootste meezing spektakel van Nederland. Door groot succes is René nogmaals gevraagd ook dit jaar weer drie dagen te schitteren bij Toppers in Concert 2013 in de Amsterdam ArenA. Met een medley van enkele van zijn grootste feesthits mocht hij ruim 200.000 bezoekers laten zingen, springen en dansen.
Begin 2006 besloot René Schuurmans zijn werkzaamheden als gemeentewerker van de Gemeente Sint Sint-Michielsgestel op zij te zetten en zich volledig te gaan richten op zijn carrière als professioneel artiest. Inmiddels mag hij zich al weer ruim vijf jaar rekenen tot de best geboekte artiesten van Nederland. Zijn live optredens en repertoire zijn steevast een absolute garantie voor feest!!!
Het plezier straalt er vanaf en keer op keer weet hij het publiek mee te slepen in zijn energieke en sfeervolle optreden. Zijn enthousiasme en opzwepende repertoire maken hem tot een graag geziene gast op TROS Muziekfeesten, Grote Pleinfeesten, Mega Festijnen, oftewel op ieder knalfeest in Nederland, en altijd gaan tot de achterste rijen de handen in de lucht. Zo ook bij zijn, nog nooit eerder vertoonde, “Achtertuinconcert” welke hij gaf in een Mega-tent met live band, en waar maar liefst 12.000 handjes konden worden geteld.

Carnavalsgage: 2495,- 1x30min. Inc. A/M-set Excl. Buma en BTW

Rene Schuurmans in het nieuws

Rene Schuurmans