"Live" tape-act
Duur 1 x 45 minuten
Geluid A-set tot 400 personen
Bezetting 3 personen
Genre Nederlands / Allround

One Two Trio

One Two Trio is de ultieme feestband die bekend werd van de top tien hits ‘Juffrouw Toos en 'Tien Kleine Tuinkabouters’.Als er een ‘feestgarantie’ zou bestaan, zou One Two Trio ‘m geven. One Two Trio is ooit begonnen als een straatbandje. En die straat is heel groot geworden... In korte tijd groeide de band uit tot één van de meest gevraagde live feestbands van Nederland. Het trio scoorde een aantal dikke hits (waaronder "Juffrouw Toos", "Tien Kleine Tuinkabouters" en "Series Uit Mijn Jeugd") Inmiddels zijn er vijf albums uitgebracht waaronder een verzamelaar en natuurlijk het laatste album'300% FEEST!’.

One Two Trio speelt met een gitaar, basgitaar en een ‘kinderdrumstel’ van alles dwars door elkaar; van smartlap tot rock & roll, overgoten met een pittige feestsaus. Voor iedereen een feest der herkenning! Het dampende enthousiasme van One Two Trio werkt zó aanstekelijk, dat het publiek als het ware de vierde man wordt. Zo ontstaat het typische One Two Trio-sfeertje: drie kwartier springen, zingen en swingen.

Note: speciaal voor bedrijfsfeesten is er de One Two Trio Jukebox show! Het feestrepertoire zoals hierboven beschreven, maar dan meer afgewisseld met rock and roll, pop, soul, rock, disco classics - en vooral datgene wat het betreffende publiek graag hoort. Kortom:  van Juffrouw Toos tot Radar Love. Als vast onderdeel van deze show zorgt het karaoke onderdeel altijd voor veel hilariteit! Vooral geboekt op bedrijfsfeestjes en op festivals vooraan in line up om de stemming er snel in te krijgen! Ook regelmatig geboekt in combinatie met feesthits show later op de avond.

One Two Trio

Informeer over One Two Trio