Gage vanaf € 995,00

Akoestische live-act
Duur 1 x 45 minuten
Geluid Inclusief geluid tot maximaal 200 personen of inprikken op aanwezig geluid
Genre Allround

Jelle B

Naast een goede stem en een geweldig gevoel voor entertainment beschikt Jelle B. over enorme dosis enthousiasme. Niets is Jelle B te gek. Een show van Jelle B is een doe-en-zing-mee-feest afgewisseld met te gekke nummers die u misschien was vergeten maar die door Jelle B worden gespeeld! Jelle B. weet tijdens zijn optreden iedereen (jong, oud, dun, dik) aan te spreken en hij is geschikt voor ieder feest. Jelle B is een wandelende Ipod!

De eerste single van Jelle B. was: “Vriendinnen“, gevolgd  door “De pionier“. Een zeer bijzonder lied dat een bewerking/vertaling is van “39″ van Queen. Na de single “Vandaag” verschijnt in 2013 “MOOI”.  De radiostations zijn unaniem: een prachtplaat!!!  Binnen twee weken wordt de single gebombardeerd tot “Hollandse Nieuwe” bij RADIONL,  “Bliksemschijf“ bij Radio Continu,  “Paradeplaat“ bij Tros Sterren.nl en “Superschijf” bij Radio PuurNL.  Deze single staat maandenlang in de diverse hitlijsten. (Mega Top 100, Oranje top 30, Sterren.nl top 20)

In 2014 verschijnt de hitsingle “ANNABELLA” . Een up tempo, vrolijk en origineel liedje met een origineel gitaar – intro en een verrassend stukje a capella zang in het middengedeelte. Het liedje is een grote hit. “Simpel” is de eerste single die door Jelle zelf is geschreven. Ook deze plaat is een grote hit en kan rekenen op veel airplay. In 2015 verrast Jelle B vriend en vriend (vijanden heeft hij niet) met een duet met zangeres Esther Postma, het gevoelige “Mij ben je nu kwijt”. Begin april 2016 verscheen de nieuwe single van Jelle B. Het is de opvolger van “Mij ben je nu kwijt”. De titel van de nieuwe plaat is “Alles dat ben jij”.  Het spiksplinternieuwe nummer is geschreven door Jeff Zwart (werkte o.a. met Dilana Smith en Nick en Simon), Nico Outhuijse (van de Kast) en Jelle B.

Jelle B is een druk bezette artiest. Alleen met begeleiding van zijn gitaar weet hij de grootste zalen, tenten en festivals in Nederland helemaal plat te spelen.

Jelle B in het nieuws

Jelle B