Coverband
Duur 3 x 40 minuten.
Geluid B-set tot 800 personen
Bezetting 3 personen
Genre allround

Fragment

Drie Engelse schoolvrienden hadden een droom. En nu is Fragment 'de meest onbekende beroemde band van Nederland' en hebben Tim, Jono en David al meer dan 3000 keer op het podium gestaan in dit kikkerlandje. Het enthousiasme en het plezier spat er vanaf. En dat zorgt voor een daverend feest bij elke gelegenheid. Van de feesttent in Rietmolen tot aan Paradiso in Amsterdam, Fragment heeft inmiddels alle hoekjes van Nederland gezien.

Met aanstekelijk covers in een eigenwijs Fragment-jasje zet het drietal een geweldige live-act neer. In 1991 besluiten ze vol lef Ahoy af te huren die uitverkocht raakt. Dat gebeurt ook in 1996 en inmiddels verkocht de band meer dan 16.000 t-shirts. In 2002/2003 was Fragment de Radio 3FM Huisband en daarnaast stonden ze een aantal keren in de Nederlandse hitlijsten. Volgens Giel Beelen doe je de band met het stickertje 'coverband' ernstig te kort: "Ik vind ´t een belediging als je ´t een coverband noemt. Ze geven er gewoon een eigen dimensie aan. En ´t is altijd een feestje. Met de unieke humor en uitstraling is het één van de allerbeste live bands in Nederland".

Ook de organisatie van de Zwarte Cross is vol lof. Inmiddels is Fragment al meer dan 5 jaar de huisband van het grootste festival van Nederland: "Maar waar sommige bands 10 man op het podium nodig hebben om het een beetje te laten klinken, flikten die verdomde Engelsen het met z´n drieёn. Ze waren gewoon de allerbeste band van de hele Zwarte Cross".

De humor en de interactie met het publiek maakt de band overal razend populair. Geen setlists, lekker improviseren en verzoekjes spelen. Een flinke dosis energie en aanstekelijk covers in een eigenwijs Fragment-jasje.

Fragment verrast het publiek momenteel met nieuwe elementen tijdens hun toch al voortreffelijke live-optredens, zoals het originele en grappige gebruik van zowel live als vooraf opgenomen videofragmenten! Bereid je voor op het leukste en laat je door Fragment entertainen! De energieke bassist Jeroen ’t Gilde, die Tim Alexander begin dit jaar opvolgde, maakt er samen met gitarist Jono Fosh en drummer, zanger en entertainer Dave Marriner elke keer weer een dolle boel van.

Note: prijs op zaterdagen/feestdagen en voor feesttenten en bedrijfsfeesten: € 2795,-

Fragment

Informeer over Fragment