De hoofdfoto van Bryan B

Gage vanaf € 2.475,00

Geluid B-set tot 800 personen
Genre soul / swing

Bryan B

Uniek in zijn soort, onnavolgbaar en op alle fronten bijzonder indrukwekkend. Graag stellen we u voor aan de master of soul en bigvoice onder de powerzangers: Bryan B. Het genre dat Bryan B. tijdens zijn optredens brengt, kenmerkt zich van swingend tot soft-soul. Naast een aantal eigen songs brengt hij ook prachtige nummers van Billy Ocean, Michael Bolton en natuurlijk van Luther Vandross. De souplesse van zijn stem kent zowel gevoeligheid als een grote kracht. Kortom, een buitengewoon veelzijdige zanger met een enorme uitstraling!

In deze tijd van drukte en gehaastheid zijn we soms onbewust op zoek naar echte emotie en tastbare sentimenten uit het verleden. Op het podium brengt Bryan B deze moeiteloos tot leven met zijn stem, zijn performance en zijn geweldige persoonlijke uitstraling. Hij is een van de weinige zangers die een publiek kan bespelen alleen door er te zijn. Bryan B raakt met zijn schitterende ballads de gevoelige snaar die kippenvel veroorzaakt, maar triggert tegelijkertijd elk publiek met zijn geweldige powermedleys uit de seventies.

Een optreden van Bryan B staat garant voor een swingend feest. Hij brengt een spectaculair soul- en motownblok dat bol staat van grote hits uit de jaren zeventig en tachtig, dat zich bij uitstek leent voor een swingend intermezzo of een spetterend einde van uw feest of evenement. Met zijn imponerende postuur en donkere soul-verschijning blaast Bryan B nummers als 'Gonna have a good time', 'Land of 1000 dances', 'Think!' en 'Proud Mary' nieuw leven in als nooit tevoren.

Zijn veelzijdige bijdrage was te zien in de Fantasy World Dinner Show, de DinnerShow of the Centuries en 'Novomundo' in Studio 21, evenals de show 'Barcelona in Event Centre Aalsmeer. Bryan heeft in de reizende musical productie de Blues Brothers ook het theaterpubliek met hem laten kennismaken.

Naast zijn drukke agenda verzorgt Bryan optredens tijdens de meest uiteenlopende feestelijk gelegenheden. Het genre dat Bryan B. tijdens zijn optredens brengt, kenmerkt zich van swingend tot soft-soul. Naast een aantal eigen songs brengt hij ook prachtige nummers van Billy Ocean, Michael Bolton en natuurlijk van Luther Vandross. De souplesse van zijn stem kent zowel gevoeligheid als een grote kracht. Kortom, een buitengewoon veelzijdige zanger met een enorme uitstraling!

Bryan B

Informeer over Bryan B