Live act
Duur1 x 90 minuten
Geluid exclusief
Bezetting3 personen
Genre House/Trance

BROOKLYN BOUNCE

DJ Dennis "Bonebreaker" Bohn (38) is de producent van Duitslands favoriete dans pictogrammen Brooklyn Bounce (bijvoorbeeld: "Maak je klaar om te stuiteren", "Luid en Trots", "Bass, Beats & Melody", "Crazy", Brooklyn Bounce verkocht meer dan 2,5 miljoen singles sinds 1996!) en één van de belangrijkste personen in de Duitse dance business. Brooklyn Bounce's grote comeback in 2000 met "Bass, Beats & Melody" (Top 3!) En hun vierde langspeler "Restart" was een prachtige climax van een uitzonderlijke producer carrière. Een carrière, die uiteraard nog gaat vandaag. Voor zijn werk met Brooklyn Bounce, had Bohn beloond met één nominaties voor de VIVA TV COMET, een award, gepresenteerd door Duitslands belangrijkste muziek televisiezender. Brooklyn Bounce had ook al twee keer genomineerd voor de ECHO, Duitslands grootste muziekprijs. Bohn is een multi-getalenteerd persoon. En hem, muziek is het belangrijkste in zijn leven. Als producent, leerde hij alles over perfect geluiden en opnamen; als voormalig A & R man in een muziek-uitgeverij - Bohn ondertekend Grammy genomineerde Mousse T. - hij weet veel over songwriting en publishing.In 2002 vormt hij het label Mental Madness Records en viert grafiek succes in het Verenigd Koninkrijk, Japan en over de hele wereld met kunstenaar zoals Special D, Discotronic, Andrew Spencer en nog veel meer.

Als DJ heeft hij een uitstekend imago wereldwijd in alle party hot-spots: Trance, Techno, Hard House, Hardstyle, Hands Up of zelfs Electro / House, ultra hard, luid en edgy, maar toch melo ans groove is zijn handelsmerk - Brooklyn Bounce stijl op zijn best.

Dennis "Bonebreaker" Bohn groeide op in een familie van musici. Hij speelt al drums sinds hij vijf jaar oud was. Tot op heden zijn rockband C.Y.D. (Wijzig uw dealer) bestaat. (Www.myspace.com/changeyourdealer)

Hij heeft zijn eerste ervaringen als DJ door het spelen van rock en metal records in verschillende clubs in Hamburg. Als Lightjockey, Bohn krijgt eindelijk weten om techno en zwarte muziek te huisvesten. En het doet er niet lang duren dan tot hij begint een professionele huis DJ. Zijn eerste pseudoniem is D.Bone en speelt hij vocale en deep house. DJ Bonebreaker, stelt hij de typisch taaie Brooklyn Bounce Sound als een handelsmerk en wordt een van de populairste dj's van de dance community.

Hij heeft ook opgenomen solo materiaal geïnspireerd door zijn beroep als DJ: "! Husten" "! Druck" en waren de eerste Bonebreaker singles. Onder zijn echte naam "Dennis Bohn" bracht hij ook een single op KONTOR Records genaamd "Rocky Thema van het strand"! De stijl is meer electro en house! Hij heeft ook gedaan een aantal remixes met dat project in Australië, Zuid-Afrika en recentelijk Duitsland! Na een aantal zeer succesvolle re-releases van de oudere nummers van Brooklyn Bounce in 2008 en de samenwerking met de Sample Rippers "Louder & trotser" (2009) en Alex M en Marc vam Damme "Crazy" (2010), is hij klaar om te rocken zelfs sommige meer in 2010!

Een van de meest populaire nummers van Brooklyn Bounce zal ge een make over "Bass, Beats & Melody Reloaded" met een enorme remix-pakket inclusief "Rocco vs Bas T., Andrew Spencer, Accuface een meer is er ook een speciale versie van de spoor uitgebracht op Titanic / SAIFAM (Italië) Brooklyn Bounce vs Technoby, een van de toonaangevende hardstyle DJ's en producers gedaan een fantastische remix van "Bass, Beats en Melody"!

Eindelijk het langverwachte nieuwe album "X-Files" zal in oktober!

BROOKLYN BOUNCE

Informeer over BROOKLYN BOUNCE